Hi semua...
Saya telah berpindah ke Sh4m.org.
Blog ini hanya menjadi sebagai reference sahaja. :)

Monday, November 21, 2011

Tahniah sekali lagi Ong Kim Swee.. Pandai pun...

Kepada skuad Muda Harimau Malaysia...


Kami sangat2 berbangga dengan prestasi anda semua.... Menang Penalty ( 5 - 4 )

Ape yang aku boleh komen kat sini, permainan agak bagus la dari senior... cara passing bola yg agak unik... cuma over confident sangat.... Pemain yg terbaik bagi aku adalah.... semua... terus terang aku cakap... sume main peranan yg bagus...

Korang telah di psycho macam2 disana... diugut macam2 disana.... yg aku kesian, tempat korang training... ade ke patut 2 jam dari hotel... kalau kat Malaysia... macam dari KL - Melaka... Nampak sangat ade diskriminasi terhadap malaysia....


Kekadang tu la... Kutuk Malaysia sangat... Nah ko... terduduk.... Tapi  kan... aku tengok pemain bola Indonesia tak macam segelintir rakyat Indonesia yg terlalu EMO.... kalau pemain Malaysia jatuh, diorang yg tolong angkat... kalau pemain Indonesia jatuh pun, pemain Malaysia tolong sama... Sama - sama bantu antara satu sama lain....

tapi tu lah... ternyata segelintir rakyat EMO itu tidak mahu terima kenyataan...


picture : own by syarazi. copy paste dari fesbuk...

No comments:

Post a Comment