Hi semua...
Saya telah berpindah ke Sh4m.org.
Blog ini hanya menjadi sebagai reference sahaja. :)

Tuesday, April 3, 2012

Penat....

Salam All,

About a week, aku tak post ape2... sebenarnya streamyx aku kena potong... streamyx kena potong tapi charge bulanan tetap jalan.. memang dasyat...

poket koyak and terus mengoyakkan lagi...

Semalam is my 1st day keje kat tempat baru ni.. so far environment memang bagus... professional environment.. nasib la work ethic aku masih ada... aku masih mengamalkan nilai2 workaholic... but balance..




so arini aku just penat sangat... sebab semalam aku balik bawak 2 beg laptop.. jalan jammed sebab terowong smart banjir... motor yang aku pinjam pun still belum biasa... so bawak selow melow... abeh bontot aku kemik duk atas seat motor ni...

balik umah aku kena kemas skit... masak sardin... anak aku masak telur dadar... tapi aku yg mskkan atas kuali... tapi kira terror la...

and then gosok baju sekolah anak2... nthen layan aryan sampai dier leh tido.... fuhhhhh letih....

sian kat bini aku... semenjak mengandung... stamina dah tak kuat.. so aku takeover sementara la dulu...

cukup la ni... aku nak samb keje.....

No comments:

Post a Comment