Hi semua...
Saya telah berpindah ke Sh4m.org.
Blog ini hanya menjadi sebagai reference sahaja. :)

Tuesday, March 27, 2012

Dah la mawi kena ikat, kena samun plak tu... adeh...

Salam.

Aku baru terdengar kat radio... Si Mawi penyanyi tu kena pecah rumah... bukan setakat tu je... kena ikat n samun plak tu.... gilerrrr arr penyamun ni... tak de adab btul la.... nape la penyamun ni tak ambil je pagar umah mawi tu... jual pun mahal tu.... pasu bunga pun mahal... leh gak nak ambil tu...

apapun, Alhamdullilah, Mawi and keluarga tak di apa2 kan.... Syukur..

"Aku rasa nak kerat je leher penyamun2 ni... "


Pagar yg aku cakap tadi..


"Habis tingkap murah aku ni...."



"Nampak tak lembaga tu... tu gambar aku la.."




Penyanyi Asmawi Ani atau lebih dikenali sebagai Mawi terpaksa melalui detik-detik cemas apabila Rumah Mawi yang terletak di Bangi Golf Resort dipecah masuk, awal pagi tadi. Mawi &Isterinya Ekin , Nenek dan pembantu rumah mawi turut di ikat oleh perompak terbabit.Mawi di percayai kerugian hampir RM10,000 ringgit , walaubagaimana pun semua keluarga dan Mawi selamat. Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner, Abdul Rashid Abdul Wahab berkata, kejadian berlaku kira-kira jam 4-30 pagi.

Empat perompak dipercayai warga asing yang bertopeng dan bersenjatakan parang, memecah masuk ke rumah Mawi dengan mengumpil tingkap di tepi rumahnya.Rumah Mawi tidak dilengkapi alat penggera tetapi kawasan perumahan kediaman itu katanya mengunakan khidmat pengawal keselamatan.

*p/s: dialog direka cipta shaja...

No comments:

Post a Comment