Hi semua...
Saya telah berpindah ke Sh4m.org.
Blog ini hanya menjadi sebagai reference sahaja. :)

Monday, August 13, 2012

Lagi 5 hari nak balik....

Assalamualaikum....

Aku baru je lepas berbuka.. berbuka dengan magic chicken + bread.. magic chiken?? sebenarnya takde la magic mane pun... masuk je dalam perut aku ni ha... macam ala2 percik la dier masak... aku beli kat mall dekat belakang ni ha... City Centre Mall.. harga dalam QR35. kalau convert duit malaysia.. jadi 33 hengget la kot.... tapi portion dier amat lah banyak.... tp aku wat 2 kali makan... aku simpan untuk bbuka esok.. ataupun untuk sahur... so ok la...

sekarang ni dalam widget countdown aku, menunjuk kan lagi 5 hari lagi aku off to Malaysia.... to KL... tak sabar nya aku... ye la... sebelum ramadhan aku dah mengidam nak makan itu ini... nak beli kat bazar Ramadhan. tup tup.. aku kena pergi oversea plak.... takpe la.... dapat rezeki lebih skit... lagi2 nak raya ni...


aku sempat bersahur dengan family di Malaysia pada hari pertama Ramadhan. Dan aku akan berbuka dengan family di Malaysia jugak tapi pada akhir Ramadhan. Hari hari antara tu aku bbuka sesorang di doha..

Alhamdulillah... aku pun leh focus pada kerja... pada solat aku... pada perkara2 sunat....


So far kerja aku pun dah ok... aku punya experienced pun dah makin lama makin ok... tapi belum mantap lagi...


----

aku rindu kan family aku... rindukan wife aku... rindu kan anak2 aku... rindu kan rumah aku.....

3 comments:

  1. ole2 ! hakhakhak

    currency sana lebih kurang malaysia ek

    selamat pulang...wish in advance..boleh?

    ReplyDelete
  2. hahhahaa... boleh la tu...

    RM1 = QR0.9

    camtu la lebey kurang...

    ReplyDelete
  3. Gambling Sites in Kenya - YouTube
    Gambling sites are widely used for betting youtube to mp3 conconventer or gambling, often referred to as sports betting and other forms of gambling. In particular, the internet May 26, 2017 · Uploaded by Situs Judi Bola Sbobet Online

    ReplyDelete